SEGMEN HARIS KAITO : JOM TAMBAH FOLLOWER


Assalamualaikum and hye helo ~~
hari nie mak aku takde kat umah , so dengan kebosanan tahap aku masuk kelas add math , aku buatlah sikit blogwalking . DAN ... jeng .. jeng.. jeng.. aku jumpa satu sengmen nie .. * err, ada dua sebenarnya 
dan disebabkan segmen - sengmen macam nie perlukan satu entry untuk masing2 tak boleh la aku nak gabung dua - dua segmen kan?? so nie la segmennye..


*klik barner tuk join .. 

segmen nie sebenarnya tak perlukan aku tuk tag sesiapa, tapi aku buat la jugak 
so aku tag :-

Terima Kasih..Bye-yeom

8 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama.. :-)

follow awk :-)

http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/segmen-haris-kaito-jom-tambah-follower.html

ayasama berkata...

thnx follow.. done follow u back ..^^

wanie wonek berkata...

hye. saya datang dari segmen yang sama.btw, sudah follow kamu ok.

jom singgah http://waniewonek.blogspot.com

Run Away berkata...

salam kenal...;d

----- ----- berkata...

hi

ayasama berkata...

Run Away ..
salam kenal utk awk juga ..


--- ---- ...
hye jugak ..^^

Ridzwan Mohamed berkata...

singgah sini.dr segmen same.

http://ridzwanzones.blogspot.com

Tyratyra berkata...

Singgah dari segmen yang sama :)
Jalan la kat sini lak yaa : lifeOftyra