Perhatian !! Perhatian !! PERRRHAATTIIANNNNNN !!!


Assalamualaikum dan hello hello hye ..
entry pendek ini maybe akan membuatkan korang korang yang baca keluarkan duit . oh tak !! jangan bimbang aku rasa korang lebih daripada mampu . dan ia nya pasti akan memberi kepuasan kepada korang korang jugak ..

cerita bermula dengan : .... .....
aku baru balik dari kampung semalam , ntah apa mimpi mak aku ntah terus ajak turun bandar . die kata nak belanja wayang . aku dah macam OMGitar . then aku pun ok la . yelaa orang nak belanja kot .

then TADAAA !!! sampai ke KMall .. terus pergi BIG CINEMA . adalah dalam 5 minit bertekak kat depan kauter tiket uh sampai couple kat belakang kitorang cam dah nak balik je an . then aku terus cakap dengan akak yang tak berapa nak mesra tu . " 3GP . 2 adault . 4.30 . Three Musketear . 2 adult 1 child 4.30 . " 

4.30 uh terus masuk wayang . mak dengan kak aku tengok 3GP . Aku ngan dua orang adik aku tengok 3 musketeer . SERIUS GILER BEST . Adik aku siap ajak pergi masuk tengok lagi sekali ..kat bawah nie antara pelakon cerita THE THREE MUSKETEERS dengan trailernyer sekali ..











Kesimpulannya . korang kena lah tengok cerita nie . ok . ^^

Terima Kasih..Bye-yeom

Tiada ulasan: