Giveaway Kujie2.com Sempena Ulangtahun Perkahwinan Ke 20


Assalamualaikum dan hye untuk yang kesekian kalinya ..
Wooo~~ pertama kali aku post banyak dalam masa 30 minit .. selalunya satu hari akan ada satu post ja.. tapi hari terajin pulak , takpe lah .. 
Aku sebenarnya dah lama tak join GA ....... kot ? so aku jumpa GA nie masa visit blog Mamat dan bertemu jodoh la aku dengan GA ini ..


so dalam blog kujie2.com nie aku suka page loading die , tak payah nak tunggu lama2 . senang cerita ringan lah..
then aku suka blog tu sebab owner die bahagikan post dalam kategori2 sendiri .. so tak la susah korang2 nak carik tajuk2 yang berkenan dihati kan??

kelemahan?? emm , aku rase owner die just tinggal letak shout box ja kot .. so senang lah orang nak tinggalkan jejak dalam blog tu *cadangan dari orang yang tak berapa pakar berblogging.. 

tu ja kot .. overall ok .. kalau nak join, korang klik sini ..

p/s: aku suka header dia .. simple tapi dia guna warna2 ceria, so nmpk meriah gitu .. ^^

Terima Kasih..Bye-yeom

Tiada ulasan: