Contest Photogenik pilihan BJB


Assalamualaikum dan hye serta selamat malam tok korang korang semua .
dalam enrty lepas aku ada cakap yang kawan aku tag aku tuk satu contest nie kan ? 
ingat x ? tak ? tak ingat or tak peduli ? it's ok . abaikan yang tu . 
so sekarang aku pun ikut join contest tue . hadiah dia tak la seberapa tapi still nak join jugak .
lagipun syarat syarat nya senang ja : ----

1. Perserta mempunyai blog sendiri (Done)
2. Penyertaan terbuka kepada lelaki dan perempuan (Done)
3. Gambar akan dimasukkan kedalam blogpage Ayien aka Cik penaja ( Maybe Done)
4. Follow blog penaja dan like blogpage dia ( Done)
5. Buat entry tentang contest nie ( Done)
6. Masukkan barner contest dalam entry dan link kan ke entry contest di blog penaja . (Done)
7. Lampirkan URL entry ke ruangan komen entry di blog penaja (Done)
8. Ajak sekurang-kurang nya seorang kawan tuk join sama. (Done)
9. Pemenang di nilai oleh juri yang boleh tahan profesional ( kata penaja ) bukan ikut like terbanyak . 



Aku takde la hebat sangat nak amik amik gambar nie . sampai nak taruhkan gambar apa pun aku tak tahu . 
tetibe teringat lak pic kawan aku lala yang aku amik kat McD masa supaluv hangout sebelum puasa dulu . 
So nie lah dia .. 


Untuk contest nie , aku tag dua orang kawan aku : 


Terima Kasih..Bye-yeom

Tiada ulasan: