Biar Betol o.0



Assalamualaikum dan hallu, hallu, hallu ~~

what ? apa tu ?  apa yang biar betol nya .. wait .. wait .. 
aku just nak cakap berat badan aku naik lagi .. 
tu ja .. hahk .. :D
apa ?? x penting ?? Pergh !! pergh !! pergh !! 
Adab tuan baik di jaga  .. ececeh .. ayat m.nasir dalam iklan kit kat ..
bagi orang lelaki ia MUNGKIN tak penting , tapi bagi perempuan , ia SANGAT - SANGAT penting ??
sapa setuju ?? komen kat entry nih ..

Seriously, berat badan aku naik turun macam brusa saham dah ..
awal tahun turun then suku tahun naik .. 
setengah tahun turun then dalam bulan 7 naik .. 
then bulan puasa turun raya naik balik ..
haish .. susah - susah ..

aku cakap kat mak aku , then dia kata :
" maybe sebab ko tension kot .. dengan SPM ko yang dekat .. mane nak bace buku lagi .. buat keje skola lagi, nak buat latihan lagi ..."
see prihatinkan mak aku ( Ceh~ padahal dia punya isi tersiratnya nak suruh aku stop 0n9 then pergi study)
hahak .. ibuku sayang den dah lali dengan taktik tu .. den pun dah pernah kot buat kat ibu ..

tadi kat skola je punya banyak aku makan , mee hoon sup + ayam goreng + air jagung
then balik tadi si Chix belanja aku makan nasi goreng kampung + ayam goreng + kopi o ais 
seyes sedap ..... air tu ja .. nasi die mahal beb.. cekik darah punya kedai .. 
bayangkan 5 nasi goreng RM 25 + air 5 RM 7 = RM 32 
see ?? mahal kan ?? huh.. aku taubat nak makan kat kedai uh lagi ..
Mak Cik , McD lagi murah la .. 


p/s: kawan aku cakap aku manja , nak ngadu ja .. aku rasa betul .. Korang ?

Terima Kasih..Bye-yeom

1 ulasan:

cerita best berkata...

NICE BLOG...TQ SBB MSUK BLOG PAKJOE..NNT PAKJOE AKAN LETAK LG TIP2 PASAL BLOG SABAR YE