penulis novel ??


based on the title below .... hahak. XD dah macam soalan pekse dah . sebenarnya entry kali ni aku buat sebab aku ada MASALAH YANG SANGAT BESAR yang melibatkan masa depan aku . seperti kata kawan aku dalam post dia . "Ketika berada di tingkatan 5 kebanyakkan pelajar f.5 ini akan merasakan ia tahun PALING MALAS dalam hidup mereka" . pasai apa dia cakap macam tu , sebab benda tu jadi pada aku dan kawan aku yang nie 


me n tyra
*pic ni xde URL aku sebab aku amik dari FB kawan aku tu ..

 sebab tahun ni dah malas gila , aku x yakin yang SPM aku akan MELETOP cam PMR aq 2 tahun lalu . masalah makin besar bila aku si budak sastera ,belajar di kelas sains ??ada ke patut . memang la aq x boleh nak salahkan sesapa dalam hal nih sebab ia adalah masalah aku . JADI !! aku terpaksa lah meng'catch up' balik sume bab2 tingkatan 4 n 5 yang aku dah belajar .


                 balik pada tajuk tu, aku decide nak mula menulis novel secara sambilan . 
*waahhhh~~ sebenarnya dah lama aku plan nak tulis novel nih , tapi bukan secara serius . just main2 ja . aku dah ada 3 rangka novel yang berlainan and aku decide nak habiskan " LAFAZ YANG TERKUNCI " dulu .hahak , tajuknya macam xsedap kan ?? tapi kawan2 aku yang pilih and aku guna sebagai thanks aku kat dorang yang menjadik penyumbang n pengomen x bergaji                 aku .THANKS MY DEAR FRIENDS .


p/s : aku fikir nak guna nama FB aku sebagai nama pena . so , lagi senang korang2 nak carik aku . * gila famous aku nih . =.=''ok tu ja . wish me luck . ^^
Terima Kasih..Bye-yeom

Tiada ulasan: