aku x tetap pendirian... sebab??



hye , helo assalamualaikum.. Cik Ya mintak maaf sangat sebab dah lama x update blog. sampaikan ada sorang blogger tu tanya bila cik ya nak update blog?? uitt?? dah ada reader tetappppp... wahahaa.. actually dia kawan kelas cik ya + seorg blogger jugak .. boleh tahan femes la gak dari cik ya nie.. klik  SINI kalau nak review blog dia..






ok. kita dah lari dari tajuk.. emmm.... tak tetap pendirian?? siapa ?? cik ya?? YESSS.. that's memang correct abes.. nie salah satu buktinya. * kena baca yang tu kalau nak faham..



SEE.. sebab?? emm?? xde la besar sanggat sebab nya..ok macam nie,  selalunya most of everything yang cik ya buat , cik ya akan tanya pendapat orang. dan orang yang cik ya tanya nie cakap , cik ya x sesuai guna name 'cik ya' in post..sebab x menunjuk kan side cik ya yang hitam.. mean?? side jahat/ hantu/ setan cik ya.. dia kata cik ya lagi sesuai guna kau-aku ja.. simple and mudah.. DAN, cik ya fikir2 balik ada betol nya apa yang dia cakap tu.. so , from now on cik ya akan guna kau dan aku sahaja.. ok?? kalau korang rasa x ok, cakap ja.. aku x marah.. alah , kalau marah pun paling2 dapat curse x seberapa dari aku.. xyah takut la..

aku layan kau ikut cara kau layan aku.. kalau kau baik-baik dengan aku, aku akan balas baik-baik jugak.. BUT, kalau kau sekali.. SEKALI JAAA buat jahat dengan aku, aku akan balas sejahat jahat jahatnya kat kau.. fair and square kan??? bwahahahaha.. ok kidding..:)


p/s: aku nak tukar balik background aku ke purple sebab aku x suka kale blog aku nih..

  



Terima Kasih..Bye-yeom

Tiada ulasan: