Lagi Cerita Lady Gaga

Assalamualaikum ,  

tadi tengah dok2 layan FB tetibe status mak cik G masuk kat timeline aku . tak kenal ke ? mak cik yang kat bawah nie la ...

tak kenal jugak .. takpe2 .. nah :-

aku rasa dia sangat comel time nie .. :)

Seriously aku cakap aku tak minat dia, tapi aku suka lagu dia Just Dance .. even lagu lama tapi aku suka lagi2 part rap tu .. wuuu~~ daebak .. ok balik pada tajuk . yang pasal status si Gaga nie , katanya tak lama lagi dia akan debut sebagai pelakon dalam filem pertamanya Machete Kills . tengok bawah  nie , kalau tak percaya . and aku rasa movie nie akan dapat sambutan yang bomm ke de ba bomm !! dam dam tum, bunyi mercun .. la..la..la..la..la..la.. ok dah termasuk lagu raya pulak.. maap . :')


ce tengok berapa ramai yang like status tu ..




dan bila aku tengok barisan pelakonnya dengan poster2 dia , aku rasa better tak payah tengok sebab aku yakin cerita nie 18SX . So, kepada adik2 bawah umur, termasuk aku yang belum cukup umur nie . tak payah la tengok k ? TAK PAYAH !! even kau nie kipas-susah-nak-mati atau bahasa kampung aku cakap die-hard-fans pun, tak payah tengok . yang dah terlebih umur tu , ikut suka korang lah nak tengok ke tak nak . tak kan aku nak larang korang kan . itu sahaja berita bernama untuk hari ini. berita seterusnya jam **:** petang .. *main lagu latar* LOL XD


Assalamulaikum .. 

Terima Kasih..Bye-yeom

Tiada ulasan: