Dennis Kane .. Awww~~

Assalamualaikum ,




hari nie aku nak berlagak sikit , nak membangga diri dengan anak lelaki aku nih . 

Chinese name: Dennis Kane
English name : Kane Dennis
Korean name : 케인 데니스 

Date of Birth : 06.02. 2007
Height : 105 cm ( constantly growing ... )
Weight : 15 kg ( constantly growing ... )
Nationality : South Korea
Home Adress : south Korea - Gyeonggi - Bucheon
Nickname : Little D , DD , Kane , Small Kane
Family member : father, mother, himself
Occupation : Fashion Model
Special Consideration : Korean Mother . Father was born in Australia deversification baby

hihik .. perasannya aku . trololololol ..  Jadi, seperti yang di atas , budak hensem dan comel ni namanya Dennis Kane . Seorang model kanak-kanak yang sangat popular di Korea , Taiwan dan China . Beliau menjadi model untuk bebrapa syarikat peragaan popular . Kalau korang search nama dia kat FB , korang akan jumpa banyak fanpage dia . Walaupun baru berumur 5 tahun , dia sudah mempunyai lebih 10 ribu orang peminat .  

Aku jumpa pic dia dalam satu page kat Fb dan sejak itu aku mula cari pasal budak ni . First time aku nampak dia aku fikir dia ni Moon Mavin atau Moon Mason (juga adik - beradik popular korea termasuk Moon Maden) . Rupanya salah .. trolololol .. tak kisah la, aku dah tau pasal dia sekarang .. kat bawah nie aku letak beberapa pic bonus untuk korang - korang review dan nilai berapa comelnya dia .. LOL XD




    

extra .. The Moon Brothers >.<







Terima Kasih..Bye-yeom

2 ulasan:

aindzaya berkata...

tomeynyer..nk jadi boyfie saye tak..ehek!

"Ain Dzaya | Tips penting bodek godek pensyarah.hik.hik..".

Aiya Lvdra berkata...

aisey-man , x boleh la ..

kita tak nak menantu lagi tua dari kita .. trolololol .. JOKE2 .. ! XD