Nak Buat Season 2 ??



Well well assalamualaikum dan helo ~~
Berita yang tak seberapa nie dikhaskan untuk K-pop K-pop lover yang kat luar sana .




Maybe ramai antara korang yang tengok atau pernah dengar "INVICIBLE YOUTH " . Invicible Youth ?? Apa tu ?? Invicible youth ialah 'variety show' korea yang menampilkan 7 gadis dari kumpulan kumpulan K-pop ( dan tetamu jemputan ) yang akan melakukan pelbagai pekerjaan untuk dorang cari pengalaman camne nak hidup dan survive di perkampungan dikorea . Show nie jugak ada beberapa segmen suka-suka macam " Yuri Yoga Class " , " Ownership game " , " Yoochiri Queen Service " , " Food Eating Game " , " Hara's Yoochi-gag " , " Ppong Talk (Joke Talk ) , " Pronunciation Game " , " Yoochi News " , " Taewoo's One Way Suggestion " dan " Gag Silmido " . hahak . suma pelik pelik kan . Antara K-pop group yang pernah dijemput dalam show nie ialah SHINee , G.O.D , 2 AM , Super Junior, B2St, Kara, Girls' Generation (SNSD) , NRG , T-Ara, MBLAQ, Koyote, After School , f (x) , Brown Eyed Girls , Sistar and etc . Antara kerja yang aku maksudkan tu macam tanam pokok , tebas rumput , bersawah , tangkap ayam , bela lembu dan lain -lain . Tak percaya ?? Itu lah hakikatnya .




G7 season 1 . >.<


Dorang nie jugak dikenali dengan nama G7 . Salah seorang member G7 nie , Hara (KARA) jugak pernah amik lesen trektor (soe aq xtaw sangat nama mesin 2 nie ) 





yang dalam tu hara . >.<



Berbalik pada tajuk tu . invicible youth season 1 dah habis . sudah lama dulu , dan sekarang dengarnya diorang nak buat season 2 punya sebab season 1 punya show dapat sambutan yang sangat-sangat memberangsangkan . untuk season baru G7 akan jadi G8 . dan semua ahli lama , akan ditukar dengan yang baru dan beberapa daripadanya telah pun di sah kan . Antaranya ialah Sunny dan Hyoyeon (SNSD) , Jiyoung (KARA) dan Amber f (x) . 4 yang lain ialah Suzy (Miss A) , Bora (Sistar) , Woori (Rainbow) dan Yewon (Jewelry) .  




new G8 ..




Pengacara baru . dari kiri Boom , Ji hyun Woo dan Lee Soo Geun


Sumber  NST dan allkpop.com

Terima Kasih..Bye-yeom

3 ulasan:

hawiz berkata...

i love korea...yeayyy..k-pop

Aiya Lvdra berkata...

thnx hawiz . sory tok gambar G7 season 1 tu . xnk keluar pulak die ..
:P

Girang Daniel Batisah berkata...

jom join ni => http://girangdottaeminmuch.blogspot.com/2011/11/contest-mama-buah-hatiku.html