C.A.M.P.I.N.G

yosh . ok , tajuk post yang ni agak mengganggu otak+badan+hati aku .
  KENAPA ? sebab aku cukup X SUKA benda2 camping2 nih .
tapi untuk yang kali ni , aku just ikot my beloved mother ja . under sekolah yang mak aku ajar la .
 oh yea , sebab mak aq ajar kat sekolah rendah , sume yang daftar untuk kem ini cuma kanak2 underage . sebagai anak mak aku , ( xkan anak mak korang lak ) aku bebas untuk meneroka seluruh kawasan kem tu even pada waktu malam . curious tengok bertapa berani nya aq kan ? hahak XD.
ayat ke longkang . ok la . tapak kem tu kat sekolah ja . bekas sekolah aku kot , so memang dah ada satu map sekolah aku tu dalam otak yang x seberapa besar ni .
JELES ?  jangan jeles . korang2 pon boleh ad otak sekecik aku lau korang makan maggi almost hari2 .
just that . so here some picture . lupa lak nak cakap . kanak2 underage x d'benarkan untuk melihat pic2 ini . hahak . xde la . so enjoy .






















Terima Kasih..Bye-yeom

Tiada ulasan: