perbezaan lelaki hensem dan x hensem di mata sestgh perempuan

aq jmpe post nie kat blog sorg kwn myspace aq..

then bile d'pikir2 kan blk

bnyk yg btol dri yg slh..

bg yg t'rase..

mianie..~

............................................................


Kalau lelaki handsome pendiam

Perempuan akan cakap:: woow, cool giler...

kalau lelaki tak handsome pendiam

Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...


kalau lelaki handsome berbuat jahat

Perempuan akan kata: nobody's perfect

kalau lelaki tak handsome berbuat jahat

perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!


kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu

perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!

kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu

Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...


kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik

perempuan akan kata: sepadan sangat...

kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik

perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!


kalau lelaki handsome ditinggal kekasih

perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..

kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih

perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya

meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...


kalau lelaki handsome penyayang binatang

perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang

kalau lelaki tak handsome penyayang binatang

perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...


kalau lelaki handsome bawa BMW

perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam

kalau lelaki tak handsome bawa BMW

perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...


kalau lelaki handsome tak mau bergambar

perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar

kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar

perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...


kalau lelaki handsome bersedih hati

perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on

kalau lelaki tak handsome bersedih hati

perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan??


Tingkah laku perempuan menggambarkan diri seseorang lelaki itu handsome atau tidak.. Kerana handsome itu abstrak.. Tiada nilaian yang tetap padanya.. Tetapi kerana 'handsome' juga dapat menentukan jangkamasa hubungan seseorang lelaki itu dengan perempuannya..


P/S: Jangan menilai diri seseorang hanya melalui rupanya sahaja..

Terima Kasih..Bye-yeom

1 ulasan:

tyra-sama berkata...

dont jugde book by it cober .
put that word in u kepale otak now .
haha . just kidd .
aku tak pulak terpikir gitu .
dy nsem mane pun aku tetap kutuk except dy mmg baek kat mate aku . hee ~